
Weboldalak mezőgazdasági vállalkozásoknak
Napjainkban, amikor a digitális technológia és az internet az életünk és munkánk szinte teljes egészében jelen van, még mindig sok olyan mezőgazdasági vállalkozás van, aminek nincs saját honlapja.
Pedig egy saját weboldal egy mezőgazdasági vállalkozás számára is igen hatékony marketingeszköz. Egy jól karbantartott weboldal segítségével versenyelőnyre tehetünk szert az iparágunkban és javíthatjuk az üzletünk imázsát.
Meglepő előnyök
A saját weboldal javítja a reklámhatékonyságot, ha minden reklámanyagon elhelyezzük a weboldalunk címét, az segít további ismertséget szerezni és arra ösztönzi a látogatókat, hogy a mi webhelyünkön keresgéljenek. A mezőgazdasági vállalkozások esetében is igaz, hogy a saját weboldal javítja az üzleti hitelességet. Egy olyan „hely”, ahol az ügyfelek és a munkatársak megtalálnak minket az interneten.
A kezdőlapon már tudnak azonosítani bennünket, a Rólunk oldal mindent elmond rólunk a látogatóknak, a Kapcsolat menüpontban pedig tájékoztathatjuk arról a látogatókat, hogy hogyan léphetnek kapcsolatba velünk. Mindez pedig javítja a vállalkozásunk hitelességét. Amihez bizony nem elég egy céges Facebook-oldal.
Érdekesség, hogy mielőtt a szélessávú technológia 2004-ben széles körben elterjedt volna, a weboldalakat elsősorban marketing és információs célokra használták. Egy weboldal inkább egy brosúrához hasonlított, így próbáltak meg a vállalkozások egy lépéssel a versenytársak előtt maradni.
De a tartalom mögött ekkor még nem volt sok gondolat és cél. Az internet növekedésével, a közösségi média befolyásával és a mobileszközök népszerűségével azonban egy weboldalnak ma már kulcsfontosságú szerepe van a vállalkozásépítésben.
Ha a mezőgazdasági vállalkozásunk nem rendelkezik saját honlappal, az bizony aláássa a jövedelemtermelő képességét. Olyan weboldalt kell létrehozni, ami okostelefonon és táblagépen is elérhető, statisztikailag ugyanis az online forgalom közel 70 százaléka mobileszközökről érkezik.
Egy mobilra optimalizált weboldal nagy előny, hisz segít az embereknek, hogy könnyebben megtalálják a tartalmat. Ehhez persze az is kell, hogy releváns, egyedi és használható tartalmakat hozzunk létre és azt a különböző csatornákon terjesszük, így például a közösségi médián.
Egy weboldal nagy előnye a mezőgazdaság területén is, hogy soha nem zár be. Ez is segít abban, hogy erős kapcsolatot építsünk ki a piacunkkal. Egy vállalkozás egy élő, lélegző dolog. A lojalitás pedig akkor érhető el, ha az ügyfelek tudják, hogy olyan vállalattal állnak kapcsolatban, ami megérti az igényeinket és nem csak olyan céggel, ami a profitra törekszik.
Forduljunk tehát a piaci igények felé, hívjuk meg a közönséget, hogy fejezze ki véleményét, kérjük meg őket arra, hogy töltsék ki kérdőíveinket.
Napjainkban az online jelenlét elengedhetetlen a sikerhez, és igaz ez a mezőgazdasági vállalkozások esetében is. Fontos azonban, hogy egy weboldal ne csak értékesítési célokat szolgáljon, az edukáció, a hiteles és friss tartalom fogja növelni a hitelességünket, így üzleti sikereinket is.
További bejegyzések
Léteznek biztosítások olyanok számára, akik kis vagy nagy területen gazdálkodnak?
Minden gazdálkodó, termelő és kertész álma, hogy végre learassa munkája gyümölcsét, sokszor szó szerint. Ám számos olyan tényező szólhat közbe, különösen, ha az időjárást nézzük, hogy ez végül nem történik meg. Ilyen esetekre is lehet
Ilyen legyen a kert, ha medence is van az udvarban
Amikor medence építésre kerül a sor a kertünkben, akkor sokakban merül fel a kérdés, hogy milyen is legyen a kert? Kerüljön mindenhova valamilyen külső burkolat, vagy inkább gyep és növényzet egészítse ki a medence környékét?
Napjainkban a mezőgazdaság számít az egyik legveszélyesebb munkakörnek
Az erdőgazdálkodás és a mezőgazdaság kétségkívül az egyik legveszélyesebb iparágak közé tartozik, különösen, ha Európát vizsgáljuk. Ezen szektorokban számos kockázati tényező jelentkezik, amelyek összefüggnek a különböző járművek és munkagépek használatával, valamint az állatállomány kezelésével.